Docházka   |   Přístupový systém   |   Vyvolávací systémy   |   Kontakty    

Podpora 24/7

Technik :

Kontakty
Tel: 220 770 100
220 770 100

Školení, informace

Jedním ze základních požadavků na efektivitu práce s docházkovým systémem QPOS je znalost prostředků, které ke své práci využíváte. Jen dokonalou znalostí těchto prostředků dosáhnete maximální efektivity vaší práce a následného snížení režijních nákladů. Důsledné dodržování systému práce je velice důležité pro úspěšnost docházkového systémů. Například jednoduché pravidlo pro provoz: "každý se před odchodem z práce odhlasí". Pokud jsou jednoduchá pravidla, která Vás naučíme a proškolíme dodržována je práce s docházkou "hračka" a obrovským přínosem pro Vaše podnikání a má velmi rychlou návratnost investovaných peněz.

Dochazkove systemy přímo u zákazníka

Docházkové a dveřní systémy, patří obsahem svých funkcí k nejednodušším systémům na trhu počítačových programů - oproti konkurenčním systémům. Je dodržena sémantika práce a užívání. Navíc nepracujete pouze s daty, ale v řadě ohledů přímo s finančními prostředky vaší firmy - proto doporučujeme pozorně poslouchat a ptát se. Nenechávejte hlavní tíhu na personálu, ale sami musíte být nejlepší uživatelé. Výuka metodou pokus/omyl může často vyjít dosti draze. Proto jsme pro vás připravili celou řadu kurzů, které vám mají pomoci naučit vaše zaměstnance rychle a efektivně pracovat v systémech QPOS. Naše školící střediska v Brně a v Praze jsou vybavena nejmodernější audiovizuální technikou, díky které dosahujeme maximální intenzity výuky. Samozřejmostí je i školení na provozech přímo u klientů, zákazníků.

Historie docházkového software QPOS

Naše společnost dlouho hledal vhodného partnera pro vývoj pokladního a skladového systému QPOS. V roce 2001 padla jednoduchá volba na spolupráci se společností Trolltech z Norska. Tato společnost nám poskytla technologické zázemí pro vývoj systémů náročných na stabilitu a kvalitu technologie. Včetně možností rozšiřování a navazování na další systémové integrace. Naše volba se ukázala jako velice správnou v horizontu těch několika let. Kdy především naši zákazníci oceňují veškeré výhody systémů QPOS. O úspěšnosti technologie svědčí i akvizice společnosti od finské firmy Nokia, která vidí obrovský potenciál v této firmě. K datumu 1.1. 2009 bylo implementováno přes 750 pokladních a skladových systémů, 1123 rezervačních systémů QBOOK, 45 serverových řešení. Proškoleno a nainstalováno přes 58 000 hodin u zákazníků.

Společně s vývojem pokladního software se vyvíjel i docházkový system